RSS
środa, 19 stycznia 2011

Dla tych ,którzy jeszcze nie trafili na mojego nowego bloga, zostawiam informację ,że teraz na http://www.florencebeauty.pl/ można oglądać moje nowe filmiki i inne ciekawostki. Właśnie ukazał się filmik z przepisem na domową maseczkę odżywczą, a wkrótce pojawią ,że kolejne dwa filmiki, jeden bedzie z makijażem nude a drugi będzie tak zwaną pogadanką o pędzlach do makijażu!

zapraszam :)

http://www.florencebeauty.pl/

Florka

01:37, beauty.choice
Link Komentarze (8) »
wtorek, 11 stycznia 2011
Makijaż i rozdanie lakierów p2

Dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji wejść na mojego nowego bloga pod adresem http://www.florencebeauty.pl/ informacja ,że właśnie pojawił się tam nowy filmik z makijażem studniówkowym/ wieczorowym oraz rozdanie lakierów firmy p2 w tym słynnych lakierów pękajacych! zapraszam serdecznie na stronę:)

Florka

08:41, beauty.choice
Link Komentarze (2) »
sobota, 08 stycznia 2011
Nowy makijaż na www.florencebeauty.pl

Tych, którzy jeszcze nie dotarli na moją nową stronę, serdecznie zapraszam do jej odwiedzenia, właśnie pojawił się tam nowy filmik z makijażem http://www.florencebeauty.pl/

Buziaki :*

Florence

16:56, beauty.choice
Link Komentarze (1) »
piątek, 07 stycznia 2011
Przeprowadzka bloga!

Kochani!

Z nadejściem nowego roku w mojej blogerskiej działalności nastąpił pewien rozwój i zmiany. Moja przygoda na bloxie trwała prawie dwa lata, i chociaż było wspaniale to ten serwis nie daje mi już nowych możliwości rozwoju i doskonalenia!
Dlatego serdecznie i uroczyście zapraszam Was na nową stronę http://www.florencebeauty.pl/


Florencebeauty.pl to strona gdzie znajdziecie porady nie tylko poświęcone sztuce makijażu, ale wszystkiemu co ma związek z byciem kobietą! Zdecydowanie będzie więcej mody, trendów, stylizacji. Będą także metamorfozy i wiele innych ciekawych tematów. Serdecznie zapraszam Was do odwiedzania tej strony. Codziennie będą pojawiały się jakieś nowinki, strona umożliwi mi także większą komunikatywność z Wami! Podsumowując - żegnam się z bloxem i zapraszam na nową stronę, widzimy się na  http://www.florencebeauty.pl/ !

z pozdrowieniami
Florence

19:04, beauty.choice
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 03 stycznia 2011
Nowości od Hakuro

Jakiś czas temu weszłam w posiadanie kilku nowych pędzli firmy Hakuro, testowałam je na wszystkie możliwe sposoby i jestem gotowa by coś  o niektórych z nich powiedzieć.

Na początek dwa pędzle do nakładania podkładu czyli H54 i H18.

H54 to pędzel trochę podobny do wspomnianego już nie raz przeze mnie H50. Różnica jest taka ,że H54 jest odrobinę mniejszy i ma zaokrąglony kształt co oznacza ,że nie jest to już typowy flat top tak jak jego poprzednik. Kształtem bliżej mu do małego kabuki ,ale typowe kabuki to też nie jest. Jak tylko zobaczyłam ten pędzel w sieci byłam ciekawa jak wygląda nakładanie takim pędzlem podkładu płynnego. Okazuje się ,że świetnie! Jest tak samo delikatny w dotyku jak H54, również wykonany ze sztucznego włosia. Jego okrągły kształt i rozmiar pozwalają na łatwe i precyzyjne rozprowadzanie podkładu. Równie dobrze można go stosować do produktów w pudrze. Podsumowując wg mnie to kolejny świetny pędzel od hakuro i odkąd go posiadam używam codziennie. Taki pędzel przede wszystkim pomaga nam równomiernie rozprowadzić podkład i zniwelować smugi.

Na  zdjęciu poniżej możecie porównać kształt pędzla H 54 (od lewej) i H50.

Drugi pędzel o ,którym warto wspomnieć to H18- płaski, klasyczny pędzel do podkładu. Od tych ,które stosowałam do tej pory różni go szpiczasty wyostrzony kształt. Myślę ,że równie dobrze można go stosować do nakładania/rozcierania płynnego korektora pod oczami bo jego wyostrzony kształt idealnie wpasowuje się właśnie w takie trudno dostępne kąciki na twarzy.

Na zdjęciu poniżej widać różnicę w wielkości i kształcie 21T Inglot (od lewej) i H18.
Inglotowski jest odrobinę mniejszy i nie ma tak wyostrzonego kształtu. Miękkość i giętkość włosia jest podobna.

Ostatni pędzel z moich nowości od hakuro to skośny pędzel do różu H21
Ten pędzel do złudzenia przypomina mi pędzel do różu firmy Sigma. Jest wykonany z bardzo miękkiego i puszystego włosia. Dobrze nakłada zarówno róż jak i bronzer. Nie tworzy żadnych plam i miękko rozprowadza produkt dając równomierny efekt.

Podsumowując trzy nowe pędzle hakuro (H54, H18 i H21) były dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem i jestem z nim bardzo zadowolona. Oczywiście nikogo nie namawiam do ich kupna i zaznaczam ,że za swoją opinię na ich temat nie otrzymałam żadnych korzyści materialnych. Dodam ,że te pędzle możecie kupić za pośrednictwem allegro, jednak nie są tam dostępne stale.

z pozdrowieniami
Florence

23:08, beauty.choice
Link Komentarze (7) »
Szaleństwo na 10 centymetrowym obcasie!

Zaszalałam !

Wstąpiłam do Ryłko i kupiłam buty, o których po cichu marzyłam już od dawna...
Do tej pory jakoś powstrzymywałam się bo po pierwsze są zupełnie nie praktyczne o tej porze roku i po drugie dosyć mocno nadszarpują mój budżet w tym miesiącu.

Ale po trzecie,czwarte i piąte są boskie, mega sexowne i czuję się w nich wspaniale!:)Bardzo podoba mi się platforma i dosyć toporny mocny obcas. Muszę powiedzieć ,że mam ogromne zaufanie do firmy Ryłko, wszystkie buty,które do tej pory tam kupiłam okazały się bardzo wygodne, solidne i estetycznie wykonane z dobrej jakości materiałów.



Ogromnie podoba mi się ta czerwona podeszwa,która przypomina mi kultowe Louboutiny!

p.s. kupiłam też lakier odżywiający do paznokci firmy Inglot S-Bond treatment nr 06, od dzisiaj zaczynam testowanie jego skuteczności, jeśli macie jakieś doświadczenia z tym kosmetykiem to piszcie:) Przyznam ,że jestem do niego bardzo sceptycznie nastawiona bo jeszcze żadna z tego typu odżywek nie podziałała znacząco na moje paznokcie.

z pozdrowieniami

Florence

19:00, beauty.choice
Link Komentarze (17) »
wtorek, 28 grudnia 2010
Przeceny czyli małe zakupowe szaleństwo :)

Zaczęło się niewinnie  jak zwykle...
Wybrałam się na zakupy z zamiarem kupienia tylko kilku niezbędnych rzeczy typu farba do włosów, rajstopy itp ,ale  moja silna wola nie była w stanie udźwignąć ciężaru pokusy skorzystania z przecen ,które zawitały do niemieckich sklepów. Zabrałam do przymieżalni kilka szmatek i cóż... wszystkie powędrowały ze mną do domu ;)


Sukienka w kolorze jeansu z H&M, przeceniona z 29,20 Euro na 7 euro :) Niestety zdjęcia nie oddają uroku ciuchów ,które są nieco wygniecione bo leżały zgniecione w mojej walizce podróżnej. Ta sukienka ma bardzo fajny krój, jest dopasowana w talii i rozkloszowana na dole. Dodakowo guziczki i falbanka na biuście dodają jej dziewczęcej lekkości.

Jeansowa koszula Mango, od dawna takiej szukałam. Klasyczny krój plus pagony dodają jej świetnego charakteru. Uwielbiam ciuchy od mango i szczególnie się cieszę kiedy mogę tam coś upolować na przecenach. Przeceniona z 49 euro na 19 euro.

Długi sweter z asymetrycznym dole w kolorze pudrowego róży z H&M. Wiem ,że na tym zdjęciu ten ciuch wygląda dosyć szmatlawo, ale uwierzcie mi ,że w rzeczywistości świetnie sie prezentuje! Będę go nosiła do leginsów, szczególnie podoba mi się jego delikatny pudrowo różowy kolor. Przeceniony z 15 euro na 7euro.

A to płaszczyk z H&M ,który kupiłam dla mojej maleńkiej chrześnicy. Jest zapinany na zamek, ocieplany, obszyty korzuszkiem. Będzie w nim wyglądała przeuroczo! Przeceniony z 25 euro na 12 euro.


Tę Jeansową kurteczkę również kupiłam dla małej Lenki. Znalazłam ją w C&A, urzekła mnie bo ma śliczny haftowany wzór, różowe obszycia, cyrkonie na guziczkach. Dodatkowo w środku jest ocieplana polarkiem a na kołnierzyku ma korzuszek. Była przeceniona z 29 euro na 9 euro.

Oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenia i po powrocie do krakowa mam jeszcze zamiar upolować jakieś buty i bieliznę na przecenach :)

pozdrawiam wszystkich zakupoholików :)

Florence

19:57, beauty.choice
Link Komentarze (4) »
niedziela, 26 grudnia 2010
Świątecznie...

Kilka świątecznych refleksji...


Po pierwsze najmilsze w świętach jest to ,że można się spotkać z wszystkimi bliskimi  i uroczyście, bez pośpiechu zasiąść do wigilii. W tym roku święta we frankfurcie były białe i mroźne co jeszcze bardziej budowało tę bajkową atmosferę!


Po drugie kolejny raz okazało się ,że dostawanie prezentów to wielka przyjemność, ale jeszcze większą frajdę sprawia mi ich dawanie! Tego roku zaskoczył mnie mój brat ,który niedawno przyjechał z Tajlandii (gdzie pomieszkuje i trenuje tajski boks czyli Muay thai). Zaskoczył mnie nie tylko swoją obecnością i świetną formą ,ale także wspaniałymi pamiątkami przywiezionymi właśnie z Tajlandii.

To cudne otwierane lusterko urzekło mnie bogatym wzornictwem i pięknymi kolorami...


Dostałam też piękną chustę wykonaną  z jedwabiu w oliwkowym kolorze z różową lamówką.




Po trzecie nie ma co sobie obiecywać ,że w święta powstrzymam się przed łakomstwem i nie spróbuję wszystkich smakołyków, które znajdą się na stole!! Z góry wiadomo ,że obiecanki cacanki a nowy rok trzeba będzie zacząć od diety ;-)

Po czwarte, od wielu lat moje ulubione zajęcie podczas świątecznych spacerów, to  zaglądanie do okien sąsiadów i podglądanie świątecznych dekoracji i choinek ;-)

A jak się udało Wasze świętowanie?

z pozdrowieniami
Florence

21:41, beauty.choice
Link Komentarze (2) »
środa, 22 grudnia 2010
Zielone oko czyli makijaż na sylwestra...

Dzisiaj wspólnie z Małopolska.tv zapraszamy Was na odcinek w ,którym pokazuję moją propozycję makijażu sylwestrowego. Tym razem padło na zielenie i turkusy. Użyłam bardzo połyskujących sypkich cieni ,które pięknie podkreślają spojrzenie. Usta są umalowane zimnym różem.

Tutorial możecie zobaczyć klikając tutaj http://www.malopolskatv.pl/zielone-oko-na-sylwestra-2/

A zwiastun tego odcinka jest już u mnie na kanale...

z pozdrowieniami
Florence

00:08, beauty.choice
Link Komentarze (4) »
wtorek, 21 grudnia 2010
Wpadły mi w oko! ;)

Od jakiegoś czasu szukałam idealnych dla siebie produktów do pielęgnowania delikatnej skóry na powiekach i pod oczami. Mam wrażliwe, często opuchnięte oczy. Niestety cierpię też na uporczywe bóle głowy spowodowane przewlekłym zapaleniem zatok co znacznie wpływa na wygląd i kondycję moich oczu. 
Długo to trwało zanim znalazłam produkty ,które spełniły moje oczekiwania i hmmm znów sprawdziła się stara prawda ,że proste rozwiązania czasem bywają najskuteczniejsze.

Pierwszy produkt ,który lubię używać to żel pod oczy firmy FlosLek ze świetlikiem i aloesem, ma delikatną żelową formułę, lubię trzymać go w lodówce bo wtedy świetnie chłodzi powieki i łagodzi opuchliznę. Jego zdecydowanym plusem jest cena, można go dostać za około 5-6 zł. Nie wolno nakładać go zbyt wiele pod makijaż bo może się wałkować, wystarczy cienka warstewka. W żaden sposób nie podrażnia oczu, łagodzi wszelkie zaczerwienienia a oczy są bardziej wypoczęte.

Ten produkt świetnie sprawdzał się na cieplejsze dni, ale wraz z nadejściem zimy potrzebowałam czegoś o większych właściwościach pielęgnujących i natłuszczających.W między czasie próbowałam różnych specyfików droższych i tańszych i o dziwo te droższe wypadły bardzo kiepsko.
Finalnie skuszona promocją w rossmanie zakupiłam nowy krem pod oczy firmy Garnier podstawa pielęgnacji, regenerujący krem pod oczy z wyciągiem nasion słonecznika - Tak, tak wiem co teraz powiecie... garnier?! o Nie! Cóż, tym razem jestem na Tak!


Dla mnie ten kremik ma same zalety!
Cena - zapłaciłam 9,90 w promocji, jego stała cena to jakieś 12 zł w rossmanie, czyli nie wiele, przy czym jest bardzo wydajny.
Właściwości? pięknie nawilża, skóra nie jest ściągnięta, nie szczypie w oczy i nie podrażnia. Po dłuższym czasie stosowania zauważyłam znaczną poprawę kondycji skóry pod oczami i na powiekach. Worki są zmniejszone, skóra gładka i napięta.
Krem ma dosyć bogatą konsystencję, ja jestem posiadaczką skóry skłonnej do przesuszania więc u mnie taki kremik świetnie sprawdza się również pod makijaż, nie roluje się!
Nie wiem czy właścicielki tłustej powieki będą z niego zadowolone, ale zawsze może to być alternatywa kremu na noc.

Jednym słowem dużo dobroci za małe pieniądze :-)

z pozdrowieniami
Florence

01:03, beauty.choice
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 20 grudnia 2010
zakupy przez internet?

W jaki sposób płacę za zakupy robione w sieci?

Jest wiele takich produktów ,które bardzo lubię a ,które niestety nie są do kupienia w normalnym sklepie i jestem zmuszona zamawiać je przez internet.
Długi czas zastanawiałam się jak sobie ułatwić robienie zakupów online a dokładniej płacenie za nie. Chodziło mi o to żeby było prosto, szybko, bez zbędnych opłat i co najważniejsze by moje pieniądze były zabezpieczone. 
W związku z tym miałam okazję przetestować nową opcję ,którą oferuje bank BZ WBK, mianowicie kartę internetową. Jako ,że nie lubię zajmować się zbędnymi formalnościami ucieszył mnie fakt ,że w tym przypadku wystarczy ,krótka rejestracja w celu utworzenia własnego konta, przelanie na nie gotówki i już właściwie możemy śmigać po sieci w celu poszukiwania nowych łupów.
Taka karta internetowa stała się dla mnie bardzo fajnym i szybkim narzędziem płatności na przykład za kosmetyki ,które kupuję przez internet!

życzę Wam przyjemnych zakupów przed świątecznych :-)

p.s. trzymajcie kciuki żeby mój samolot wystartował w środę do frankfurtu!!!

buziaki

Florka

19:02, beauty.choice
Link Komentarze (1) »
niedziela, 19 grudnia 2010
5 dni do świąt !!!

Dzisiaj kolejny filmik w klimacie świątecznym. Zrobiłam go w stylu od którego zaczynałam przygodę z youtubem, czyli z bez narracji ,ale z podkładem muzycznym. Wielką radość sprawia mi kręcenie w ten sposób filmików dlatego Ci ,którzy obawiali się ,że takich filmików już nie będzie mogą spać spokojnie.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z mroźnego i białego Krakowa!

p.s. u mnie dziś na kolacje pierogi z grzybami i kapustą, i korzenny zapach świeczki brise... jednym słowem świąteczne smaki i zapachy już mnie zdominowały.

buziaki

Florence

21:48, beauty.choice
Link Komentarze (6) »
środa, 15 grudnia 2010
Lenka

Przedstawiam Wam powód mojej tygodniowej nieobecności...

Tada!
Oto moja słodka chrześnica Milena

21:01, beauty.choice
Link Komentarze (6) »
wtorek, 14 grudnia 2010
Poślizg!

Drogie Dziewczęta wybaczcie moją chwilową nieobecność. Była ona spowodowana małym wyjazdem na rodzinne uroczystości. Jestem już z Wami i tych ,którzy jeszcze nie widzieli piątkowego odcinka z makijażem i fryzurą zapraszam na http://www.malopolskatv.pl/szklo-kontaktowe/. Zanim wejdziecie na stronę małopolski możecie zobaczyć zwiastun tego odcinka, pełny moich wpadek :))

z pozdrowieniami

Florence

21:53, beauty.choice
Link Dodaj komentarz »
środa, 08 grudnia 2010
Poczuj magię tych świąt....

Tak jak obiecałam prezentuję kolejny makijaż świąteczny...
Niech Was nie przeraża to ,że look jest dosyć mocny dla mniej odważnych zawsze jest możliwość zrezygnowania z tak wyrazistego koloru na ustach. Ja jednak polecam przełamać się i umalować usta czerwienią, wszak święta to czas kiedy czerwień króluje :)

z pozdrowieniami
Florence

05:17, beauty.choice
Link Komentarze (12) »
sobota, 04 grudnia 2010
Coś dla facetów?

Zbliża się szósty dzień grudnia czyli mikołajki. To co ja uwielbiam w tej porze roku to kupowanie, pakowanie i dawanie prezentów. 
Będąc wczoraj na zakupach w krakowskiej galerii Kazimierz wpadł mi w ręce zestaw kosmetyków wyprodukowanych z myślą o facetach po 20 tym roku życia. Firma AA wprowadziła na rynek całą gamę produktów dla mężczyzn. A ponieważ mój facet mimo ,że lubi o siebie dbać raczej nie ogarnia tego całego kosmetycznego szału. Dlatego od czasu do czasu podstawiam mu pod nos jakiś produkt. Najczęściej są to kremy do rąk. Mój M. bardzo lubi dbać o swoje dłonie ,które niestety mają dużą tendencję do przesuszania. 
Tak czy owak kupiłam ów zestaw kosmetyków AA (krem/żel do twarzy plus żel do mycia ciała i włosów) bo wydał mi się dobrym pomysłem na mikołajkowy drobiazg :)


Z tego co wiem to ów żel do pielęgnacji twarzy ma właściwości kojące i nawilżające a przy tym lekkie działanie matujące. Moim zdaniem to dobre rozwiązanie bo faceci zwykle nie znoszą kremów które mają bardziej treściwą formułę. Nawet lekkie kremy wydają im się tłuste. Zobaczymy co na to powie M. :)

A jak idą Wasze świąteczne zakupy?

02:52, beauty.choice
Link Komentarze (2) »
piątek, 03 grudnia 2010
Makijaż świąteczny!

Sezon świątecznych makijaży oficjalnie uważam za otwarty:)
Uwielbiam te porę roku ponieważ bez żadnego skrępowania można sobie pozwolić na trochę blichtru :)

Dziś wspólnie z małopolska.tv zapraszam Was na odcinek w ,którym wykonałam pierwszy makijaż świąteczny. W planie jest ich jeszcze kilka mam nadzieję ,że czas pozwoli mi nagrać wszystkie z nich. Poniżej zwiastun do filmiku a pełny filmik jak zawsze na http://www.malopolskatv.pl/makijaz-na-swieta/

P.S. dla tych którzy pytają mnie kiedy można spotkać mnie podczas kręcenia kolejnych odcinków powiem ,że aby na nas wpaść trzeba śledzić mojego bloga, będę się starała podawać tutaj info o dniu i godzinie kiedy znów pojawimy się w Bonarka City Center w krakowie.

z pozdrowieniami

Florence

środa, 01 grudnia 2010
Kosmetyk roku 2010 !

Najlepsi z najlepszych :) czyli mój prywatny ranking najlepszym kosmetyków roku 2010!

Wybrałam takie kosmetyki ,które najbardziej urzekły mnie z wszystkich, które w tym roku używałam. Są to produkty ,które bez wahania mogę Wam polecić i wiem ,że spełnią wszelkie oczekiwania. Mnie nie zawiodły, na pewno kupię je ponownie. Jeśli macie jakieś pytanie dotyczące konkretnego produktu o którym wspominam w filmie to pytajcie w komentarzach.

p.s. jestem bardzo podekscytowana świąteczna kolekcja makijaży,którą już niebawem rozpocznę na moim kanale!:-)

z pozdrowieniami
Florence


02:08, beauty.choice
Link Komentarze (6) »
wtorek, 30 listopada 2010
Uwaga, spotkanie?

30.11.2010 Galeria Handlowa Bonarka City Center, godzina 18.00

Wszystkie mieszkanki krakowa ,które pytały mnie kiedy znów będziemy nagrywali program w Bonarce donoszę ,że już dziś o godzinie 18 można Nas tam spotkać. Jeśli macie ochotę przyjść to zapraszam :-)

buziaki i do zobaczenia

Florence

14:52, beauty.choice
Link Komentarze (1) »
niedziela, 28 listopada 2010
Aromaterapia

Miałam dziś kontynuować cykl top, czyli sześć ulubionych perfum...
Ale postanowiłam pokazać Wam tylko dwa a właściwie trzy ulubione zapachy na ten czas...

O pierwszym zapachu marzyłam już od kilku miesięcy. Wpadliśmy na siebie przypadkiem w perfumerii i to była miłość od pierwszego wejrzenia (bądź raczej od pierwszego powąchania ;-). Stałam się jego szczęśliwą posiadaczką z okazji urodzin :-) Tutaj podziękowania dla M. za ten boski prezent :*


Perfumy o , których mowa to Hugo Boss Orange. Zapach ten łączy ze sobą sprzeczności, jest świeży a przy tym zmysłowy. Delikatny ,ale namiętny. Nadaje się zarówno na dzień jak i na wieczór. Połączenie nuty owocowej z drzewem oliwkowym i wanilią dało mieszankę bardzo niecodziennego zapachu. Z założenia miała to być świeża, miejska kompozycja stworzona dla nowoczesnych kobiet i myślę ,że taka właśnie jest. Pięknie pachnie na mojej skórze i czuję się w nim doskonale. Flakon jest prosty, ale bardzo estetyczny. Siedem identycznych, pomarańczowych kamieni symbolizuje 7 czakr i głębsze duchowe wymiary. Projekt flakonu ma symbolizować strumień energii przepływającej przez ludzkie ciało.

Jego Nuty zapachowe to:
nuta głowy: świeże jabłko
nuta głowy: nuty białych kwiatów, kwiat pomarańczy
nuta bazy: sandałowiec, drzewo oliwkowe, wanilia

Drugi zapach to Lancome Magnifique. Jest on zdecydowanie zarezerwowany na wieczór. Zaoach niesamowicie ciepły, dlatego lubię używać go zimą. Kojarzy mi się z kobiecością, ma w sobie coś intrygującego... Zwykle kiedy mam go na sobie ludzie często komplementuję to jak pachnę! Podobno Pragnieniem twórców Magnifique było stworzenie zapachu opartego na drzewnej bazie, niespotykanej dotąd w perfumiarstwie. Poszukiwania odpowiedniego składnika trwały ponad dwa lata i doprowadziły do Indii. To stamtąd pochodzi nagarmota, gatunek papirusu, z którego korzeni uzyskano ekstrakt o drzewno-skórzanym, pikantnym aromacie. Na nuty serca Magnifique składają się niezwykle kobiece i wytworne, a jednocześnie świeże esencje róży bułgarskiej i róży stulistnej.
Nuty zapachowe
Nuty głowy: ekstrakt szafranowy.
Nuty serca: róża.

Na początku wspominałam ,że napiszę o trzech zapachach... Uwaga uwaga trzecim moim ulubionym zapachem na sezon zimowy są świeczki brise. Moja ulubiona to ta o zapachu piernika. W zimowy wieczór taka świeczka wspaniale ociepla atmosferę i tworzy niesamowity świąteczny klimat! Ponadto wystarcza na całkiem długo...

z pozdrowieniami

Florence


Tagi: perfumy
16:26, beauty.choice
Link Komentarze (3) »
piątek, 26 listopada 2010
FlorenceBeauty maluje w Bonarka City center

Metamorfoza w centrum Bonarka City Center - Odsłona pierwsza!

Dzisiaj mam dla Was Metamorfozę czyli makijaż ,który wykonałam na modelce podczas kręcenia programu w centrum handlowym Bonarka City Center. Oto zapowiedź tego odcinka. A cały program możecie już zobaczyć klikając na stronę http://www.malopolskatv.pl/florence-maluje-w-bonarce/

Koniecznie dajcie znać czy podobał Wam się ten odcinek!

z pozdrowienami

Florence

środa, 24 listopada 2010
Naturalnie z FlorenceBeauty :)

Często pytałyście mnie jak wygląda mój dzienny makijaż, dlatego dziś mam dla Was filmik na ten temat. Ostrzegam ,że jest on banalnie prosty i nie ma w nim nic odkrywczego. w Zasadzie obowiązuje tylko jedna zasada - mniej znaczy więcej!:)

Jest to makijaż bardzo uniwersalny, nadaje się dla każdego typu urody!

z pozdrowieniami
Florence

wtorek, 23 listopada 2010
Dzień dobry tvn?

Dzisiaj rano w cyklu Moda Polska w programie Dzień dobry TVN miałam okazję posłuchać co na temat mojej stylizacji jesiennej uważa Tomasz Jacyków i Anna Puślecka...

Zdjęcie wysłałam do redakcji już dawno temu i jakież było moje zdziwienie kiedy dziś rano na mailu znalazłam kilka wiadomości od moich widzek z youtuba o tym ,że widziały mnie w TVN (dzięki dziewczyny)!

Tutaj możecie zobaczyć mój modowy debiut u Jacykowa

http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,40534,news,,1,,moda_polska,aktualnosci_detal.html

z pozdrowieniami

Florence :-)

14:38, beauty.choice
Link Komentarze (6) »
piątek, 19 listopada 2010
Podziękowania !



Dzisiaj będzie trochę prywaty...

14 listopada obchodziłam urodziny i z całego serducha dziękuję wszystkim moim przyjaciołom, czytelnikom i widzom za pamięć. Wszystkie życzenia ,które od Was otrzymałam sprawiły mi ogromną radość!


Szczególne podziękowania należą się moim kochanym  Karinie i Oli ,które uczciły ze mną ten dzień, przygotowały cudne prezenty ( miedzy innymi masaż Abhyanga – jak będę już po to dam Wam znać jak było ;)

Staszkowi dzięki za to ,że cierpliwie znosi moje wygłupy, a przede wszystkim za to ,że poświęca swój cenny czas i nagrywa ze mną filmy dla Was.

Jędrkowi dziękuję za spacery, dużo ciepła i książkę ,która od kilku dni umila mi czas w komunikacji miejskiej.

Wioli i Oliwce dziękuję za to ,że od tylu lat pamiętają o przyjacółce ze szkolnej ławki i  ślą życzenia już o 6 rano! (swoja drogą to najmilszy sposób na budzenie o świcie)

Kochanej Agatce dziękuję za nasze pogaduchy, obiadki w Kolanku i te przecudowne zdjęcia, które robi! (piękny jesienny bukiet kwiatów od Ciebie wciąż cieszy moje oko dumnie stojąc przy łóżku).

Maaaaaadzi mojej youtubowej siostrze dziękuję za nasze pogaduchy na gg ,które tak uwielbiam!

Nurce za to ,że zawsze zostawia miły ciepły komentarz pod moimi notkami!

Mamrotce, której bloga czytać ubóstwiam, wiele razy rozbawiła mnie do łez!

Kasi (makijażeKasiD) za to ,że sprawiła mi taką miłą niespodziankę w swoim ostatnim filmiku i ,że cierpliwie odpowiada na moje wiadomości.

Izabelle25D za wszystkie pełne sympatii słowa i gesty.

Gorące podziękowania dla Wszystkich moich wiernych widzów i czytelników, których nie znam z imienia bądź nicku, ale wiem ,że są i jestem im ogromnie wdzięczna!

z pozdrowieniami

Florence

22:36, beauty.choice
Link Komentarze (5) »
Top 6 - pędzle!

Ulubione pędzle!

Przyszedł czas na kolejną odsłonę moich top sześciu produktów. Tym razem padło na pędzle. Z pośród wszystkich moich pędzli wybrałam sześć ulubionych, których używam najczęściej i są dla mnie niezastąpione.

Żeby było sprawiedliwie wybrałam trzy pędzelki do oczu i trzy do twarzy... 
Zacznijmy od tych do oczu...

(od strony lewej)
Pędzelek skośny Vipera -
po pierwsze zaznaczam ,że ten pędzelek nie ma żadnej numeracji, póki co Vipera w swojej kolekcji posiada tylko jeden taki pędzelek więc nie trudno jest go odszukać w ich sklepie internetowym bądź na stoisku. Uwielbiam szerokie spektrum zastosowań jakie ma ten pędzel. Świetny do podkreślania brwi cieniem, bardzo dobry do nakładania eyelinera bądź cienia wzdłuż linii rzęs. Można też nakładać nim jasny cień w wewnętrznym kąciku oka, bądź podkreślać dolną linię rzęs.

Maestro 497 w rozmiarze 12 - tak zwany puchacz, czyli pędzel do rozcierania cieni. Dla mnie jest on genialny! Nie wyobrażam sobie makijażu bez tego pędzelka. Rozcieram nim cienie w załamaniu, na całej powiece a nawet na dolnej powiece jeśli chcę uzyskać mocny efekt przydymionego oka. Nie znam lepszego w tej kategorii!

Maestro 419 w rozmiarze 8 - Bardzo popularny pędzelek czyli kulka. Znakomity do rozcierania kresek, równie dobry do malowania dolnej linii rzęs lub do precyzyjnego nakładania cieni w załamaniu lub w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku oka.


(od lewej)

Pędzel do pudru The Body Shop - uwielbiam to w jak solidny i precyzyjny sposób są wykonane pędzle TBS!  Pamiętam ,że kiedy kupiłam ten pędzel byłam tak zachwycona ,że poświęciłam mu całą notkę na blogu:) Od kiedy go mam, a to już jakieś 7 miesięcy nie zgubił ani jednego włoska! Ponadto wciąż jest tak cudownie delikatny i miękki. Po każdym myciu wraca do swojej formy i jest jak nowy! Pudrowanie nim twarzy to sama przyjemność.

Pędzel Hakuro H50 - pędzel typu flat top, z bardzo miękkiego i zbitego włosia. Służy przede wszystkim do nakładania podkładu w płynie i pudru mineralnego. Jest wykonany z włosia syntetycznego, które nie absorbuje płynnego produktu tak bardzo jak te naturalne.  Niesamowicie miękki i łatwy w użyciu. Wystarczy kilka ruchów i mamy pięknie nałożony podkład bez efektu maski.

Maestro 170 w rozmiarze 22 - skośny pędzel do nakładania różu bądź bronzera. Mimo ,że wykonany z włosia syntetycznego, bardzo miękki i subtelny. Ma dobrze zbite włosie dzięki czemu równomiernie nakłada produkt. Jest niesamowicie miły w dotyku! Doskonały alergików bo włosie syntetyczne nie uczula tak jak naturalne.

To by było na tyle jeśli chodzi o 6 moich ulubionych pędzli :-) 
Piszcie jakie produkty chcecie zobaczyć w kolejnej odsłonie...
Zachęcam też do dzielenia się w komentarzach jakie są wasze ulubione pędzelki!

z pozdrowieniami

Florence

 

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6